Hurtigbulle!

Idag blev cykeln avdammad och årets cykelpremiär satte fart. Cyklade till stallet. Det va inte så farligt jobbigt ändå, kondisen från alla cykel och promenad-turer fram och tillbaka till stallet förra sommaren sitter nog kvar i benmärgen.

Tog dock cykeln mest för att jag inte pallar med oljudet i bilen! Den låter något fruktansvärt...man hör ens inte vad man säger tillvarandra. Delar kommer inte innan på onsdag så jaa...ska vara hurtig och cykla till stallet imorgon med. Tanken är ju att göra det till en vana under sommaren. Meeeen....det vet man ju hur det brukar sluta...Minsta lilla anledning till slut för att slippa. Hihi! 

Satt under dan idag oxå och tänkte...det börjar bli dax att ragga upp någon som skulle tänka sig att hänga på till Liseberg under sommaren med.....Gubben här hemma kommer ju aldrig åka med! Hmmm... jaa...måste ju hitta någon som älskar att åka, barnsla till sig och även utmana mig på dans-maskinerna! Jag ska ha revanch i år, blev ju helt utslagen förra året....Men jäklars vad roligt det va ändå! Oj oj oj... Haha!

Jisses....bäckmörkt på himlen! Oväder på G kanske??


Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa. jag undrade också vart det mörka kom ifrån ;) men inte blev det något oväder inte :P

Duktig du är :)

Kram

2009-04-21 @ 09:56:17
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: Milla

Känns som om du tänkte på mig när du skrev de där :P Jag är på även i år, revansch lär du inte få ;)När åker vi?

2009-04-21 @ 16:29:50
Postat av: Liza

Hihi! Kanske lite, vi hade ju rejält roligt förra året! :oD När det finns tid, möjlighet och pengar. :oP

2009-04-22 @ 11:40:49
Postat av: Milla

Jag är på. Bara att vi bestämmer en dag i sommar :)

2009-04-25 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0