One of a kind

Jaaa, denna veckan har varit one hell of a kind week. Gått fort som tusans men mycket som har hänt....

Har tänkt sätta mig att skriva i många dagar nu men det kommer alltid något annat i vägen. När man väl sitter här så har man sina rutiner...man går in på vissa sidor i en viss ordning. Säkert fler än jag som har det såna kontigheter för sig....men när jag väl har suttit här den här veckan så har det plötsligt kommit upp annat så man får lämna datorn innan man hunnit till bloggen...

Nu är bilen i vart fall fixad och kostsamt blev det men men....vi hitta en ûber-fin volvo V70 till salu när vi va och hämtade den, vi blev gott sugna men det får vänta ett tag eller några år. Drömma kan man!  Och jag vill ju egentligen ha en bil med 4-hjulsdrift...
Cykeln blev det 2 gånger till stallet och damn! Mina sittben kändes som om de blivit krossade sen! Jag får investera i en ny sadel innan jag tar cykeln fler gånger, har ett sadelskydd i gel men det hjälpte föga...

Stackars Diablo....myggen har vaknat och han är redan sönderbiten! Så flug-täcket är redan ett måste...Men det börjar sjunga på sista versen och av någon anledning så har det även blivit för litet...konstigt! Men men....bara att se glad ut och köpa ett nytt...hellre det än att han ska bli sönderbiten.

Just det...har ju lyckats med det värsta och sämsta och mest oansvariga som finns tror jag! Jag slarvade bort bilnyckeln...allt hade vart 1000 gånger bättre om det bara hade varit min bilnyckel! Men nej då....man går och slarvar bort bilnyckeln till någon annans bil! Hur lyckas man??
Jag och Jims bror bytte bil under helgen för han va i behov av drag och han har inget...och man slarvar bort nyckeln! Jisses.... Och sist gång vi bytte bil så lossade innerspegeln när jag skulle ställa in den, vete tusans om han vågar byta bil med mig något mer!

Nu har vi börjat förbereda för att inreda balkongen! Ska bli så roligt! Har köpt stora krukor som det ska planteras blommor i, under veckan ska vi införskaffa utemöbler, blir nog ett litet bord och 2 stolar sen ska vi även klä in hela balkongen med tyg så det blir lite insyndskyddat. Sen blir det nog en baden baden oxå. Det kommer bli en toppen-balkong!

Nej nu ska jag kolla runt lite till innan sängen, jag kommer sova som en stock!!

Bara en lite sak till, Britney Spears har åter igen gjort en kalas-låt! Fastnade med en gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0