Våren är vekligen här...

När jag va ute och red idag så såg jag mitt allra största tecken på att det verkligen, på riktigt, är vår. Vitsippor!! Massvis! De stod där vita och jättetjusiga... När vitsippan i backen står, ja, då är det vår...eller vad säger man?
Det är detta som gör att vitsippan är min favorit-blomma. Då är det heller inte långt tills man fyller år!

På onsdag börjas det med en ny stegtävling på jobbet...Då får man allt börja röra på dököttet! Hade på mig den för skojs skull idag och 13 000 steg är väl inte så pjåkigt? :oD  Då räknade den även när jag red och det tycker jag borde räknas....är ju lika jobbigt på hästryggen som på backen. Det kan ju inte vara fusk?
Då stegar vi i alla fall i team och då sjutton ska det bli promenader!
Ska även ta fram cykeln nu och börja cykla till stallet igen, tycker att det ska ha någon inverkan på allt gäddhäng man har. :oP
Tänk om man skulle kanske få tag på vikter för handleder och vrister med...då ska man ju inte klaga på att man inte rör på sig tycker jag.
Men får tänka mer på det en annan dag för ikväll ska det syndas med pizza innan jag börjar jobba.

Hälsade jag på lite släktingar idag....borde jag göra mycket oftare egentligen! De är allt bara för härliga!

Nej...ska börja förbereda för jobbet...ska vila lite innan och ta ett bad tror jag. :oD

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, ja klart du får :D

har henne så det är nemas problemas :D mammas tjej det där!



har haft henne och även stefans hund nu helt och hållet i två veckor och gått ner 6-7 kg ;) gööött



hoppas allt är bra! kram!

2009-04-18 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0