Woho!

Ja, det va ett tag sedan nu...har inte hunnit och har jag haft tid över så har jag BARA slöat! Men jag ska verkligen försöka skriva oftare... :o) Men är inte så lätt heller när man kanske inte har något att skriva om...

Va i alla fall iväg i Hallstahammar igår med uppfödaren till Sierra och Lazy. Sierra va med och skulle ställas ut, åkte dit med noll förväntningar och tyckte att det bara skulle bli väldigt roligt att få vara med och framför allt lära sig regler, tips och tricks. Och jaaa MYCKET lärde jag verkligen! Så tack Maria och Fredrik för att man fick åka med!
Det gick även SUPER för Sierra! Va ett extra pluss i kanten för hela dagen. Går inte beskriva hur roligt det va och mina nerver har aldrig varit så mycket utanför kroppen som de va när vi va i panelen (finalen).

Det stod mellan Sierra och en mindre Bengal-bebis och det va 2 dommare som skulle rösta...vi fick en röst var vilket innebar att de fick dra lott om vem som skulle vinna. Så jäkla dumt egentligen. Så lotten hamnade tyvärr på den andra bebisen. Så där blev man snuvad på 1:a platsen genom 50/50% chans lottdragning och jag kunde inte låta bli att bli besviken.... men allt i allt va jag ju så klar SJUKT nöjd med dagen! Har fått en ny hobby tror jag... hihi!




                                           

Maria, uppfödaren, va med med Elton oxå, gick tyvärr inte lika bra för dem. Lite synd för Elton är jättefin!

                      

Så om ca 3 månader, kanske tidigare :o) , smäller det igen! Då blir nästa utställning och då ska jag nog försöka få med båda katterna... Får hoppas Lazy växer till sig lite bara.  Och jag längtar redan faktiskt!

Det blev en lång dag igår, vi åkte från Åmål vid halv 5 på morgonen och kom hem ca halv 11 på kvällen...vi alla va JÄTTEtrötta när vi kom hem...men belåtna.

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTIS!

jaa, men hon är ju rätt kul att lyssna på , ugglan alltså :D

kraam

2009-04-06 @ 08:30:07
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra plate

det är collie, borde collie, schäfer och bennesener :) (stavningen ?)

2009-04-11 @ 19:52:49
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra plate

det är collie, borde collie, schäfer och bennesener :) (stavningen ?)

2009-04-11 @ 19:52:59
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra plate

haha, se där ja :P fräsigt !

2009-04-12 @ 15:07:29
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0