Aj, aj , aj

Jag har en enorm träningsvärk!!!

I onsdags så lastade jag min underbara pålle och åkte till ridskolan och red lite granna, stog några hinder framme som jag utnyttjade. Såg lite mesigt ut när jag sänkte de 150 höga hindrena till dryga 40-50. Tänkte att Diablo skulle få skutta lite granna, han tycker ju att det va dunderkul! Som vanligt... Man märkte knappt när han hoppade för han studsa som en galning både före och efter hindrena ändå, tror nog han tyckte det va lite löjligt med så lågt...
Så efter det fick jag rejäl träningsvärk i benen...

Och det tänkte Liza bota med en rejäl promenad igår kväll, visst 6.5 km är inte så långt men de första 2-3 km gick ju så gott som bara uppför! Någon som vet förresten vad man gör med ömma benhinnor?
Så idag har jag ÄNNU mer träningsvärk!
Ska ut och rida ikväll, får se hur det går....

Blivit värsta duktiga med träning ju! Gör något varje dag och kan ju avslöja att det funkar... ;oD
Ikväll så kommer min belöning....thai eller kina-krubb. Mumsfillibabba!
Så är på god väg för beach 2010!

Imorgon åker min vän Linda ner till Grekland för att segla, är inte ett dugg svartsjuk! Efter allt (förlåt nu svär jag) jävla piss-regn här så skulle jag inte tacka nej till en sån resa! Men längtar till hon kommer hem så man kan ruska på dö-köttet på Harrys golv igen!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linda

Regn och rusk vad är det?? Snacka om solsken och hetta varje dag och dopp i det salta medelhavet, men nu är jag hemma, så Harrys here we come!!!!



Kramisar i massor

2009-08-03 @ 06:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0