Snart Augusti

Det är snart redan Augusti och jag tyckte det va igår julafton va...helt sjukt vad tiden går fort. Sommaren verkar ju för den delen redan vara över oxå...

Diablo kommer få lite "sommar"-vila nu...men mest för att hans bakskor åkte av igår och det dröjer nog 1 vecka till innan hovslagaren kommer, mest för att jag va tvungen att beställa skor! Är slut överallt här i stan! Jisses...tycker det är konstigt att sånt tar slut...men men. Tror att han kommer tycka det är skönt, han har ju inte fått någon vila i sommar.
Så jag får pallra mig ut och springa själv de närmsta dagarna. :o)

Igår fick vi hem klös-trädet jag beställde till katterna för 1-2 veckor sedan, ett rejält träd som går från golv till tak. Kissarna älskade det! Tog kort men de får komma i efterhand, har inte lagt in dem på datorn än.

Nej, vi har ton med arbete att göra! Nu ska jag hjälpa till lite med Franskt arbete..får se hur det går... :oS



Kommentarer
Postat av: Sandra Plate

Heeeeej!

söööt shettis.

btw du vet ingen som vill låna ut sin shettis ?

känner en som är intresserad av att låna en. att köra och pyssla med oså :)

Du ville ha sällskap i oktober eller hur var det? jag och Figge ställer upp vet du ;)

kramelikraaam

2009-09-15 @ 11:06:12
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0