Här vare värme!

Igår, för första gången på många år, så va jag iväg på dressyr-träning med Mr D. Det va så jäkla roligt!!
Solen gassade och svetten rann både på mig och häst men när det närmade sig slutet så ville jag fortsätta för det va så skoj, ser fram emot nästa gång.
Tack Sandra för att du fixade till det hela.. :oP
Mr D va så duktig och kämpade som bara den trots massa bromsar och stekande värme....han ställer verkligen upp.
Han är mitt hjärta och mitt allt...







Eftersom internet funkar så dåligt som det gör hemma eller inte alls så blir det lite sådär med uppdateringar....
Utställningen av Sierra gick sådär. Tyvärr ingen nominering denna gången, domaren tyckte hon hade för runda och uppspärrade ögon men i övrig så va allt "Verry Good"  eller "Excellent". Fick i alla fall en liten rosett hem! :oD
Nästa vecka redan är det dax för nästa...i Karlstad! Då ska båda med och det ska bli så roligt!

Nej jag får väl jobba på en stund till och bara deppa för att man inte får vara ute i värmen....

Kommentarer
Postat av: sandra

kul att du tyckte det va så kul! :) jag hör av mig när det börjar närma sig igen :)



ja visst är det konstigt va mkt dom betyder för oss ? :)



KRAM!

2009-06-26 @ 20:25:30
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: Sandra

biltävlingar :)

kram

2009-06-30 @ 14:25:51
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0