Sommarplågor

Satt här här om dagen och tänkte slänga ihop lite skivor att ha till bilen och kom på att jag måste bara göra en sommarskiva ju! Med en massa sommarplågor som man glömt bort och kanske inte vill komma ihåg...hihi!
Så googlade lite på sommarplågor och satt här och fnissade järnet! Alltså...allvarligt! Många som man bara måste skratta åt!
Alla kommer väl igår "Rosa Helikopter" kanske? Eller varför inte "Hej Hej Monika"? Några dängor man har skrattat otroligt gott till.
För att förlänga listan så kan jag kanske nämna några till som "Dragostea din tei", "Bailando", "Mambo No 5", "Glassigt", "Det va en gång en liten fågel". Tror ni känner igen dem allihopa!

Ni får gärna lämna en kommentar om vilken sommardänga som ni mest kommer ihåg! Haha! Kanske blir en bättre skiva då! :oP
Jag kommer i alla fall skratt gott åt den..men den ska jag bara göra! Alltså...många av plågorna är ju faktiskt bortglömda och när man väl nämner dem eller lyssnar på dem så får man ett smile i ansiktet som sträcker sig från öra till öra!


Från det ena till det andra....Hööks har rea nu och det kliar MYCKEt i fingrarna! Jobbigt värre....

Kommentarer
Postat av: sandra

hej!

tänkte börja få ut elisabeth till oss nu varannan vecka till att börja med. kan du denna veckan ?

och vilken dag/tid typ ?

2009-06-21 @ 01:17:12
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0