Jahopp...

Nu sitter jag här...nyss vattnade jag blommorna, intressant värre. Innan dess va jag i stallet och fick lilla Lucky verkad, Happy tar jag på lördag. De små är i min size för att verka, lagom jobbigt.
Innan dess så har hela dan varit trisst! Men tog ut en semesterdag imorgon! Så imorgon är man då ledig hela dan! Och sen har jag då 3 HEL-lediga dagar framför mig.
I vart fall i går så va jag en sväng och red med Sandra en.... jag hade tur att det inte slutade illa när jag åkte dit! En, rent ut sagt, helvetes-backe som man skulle upp för....gick inget vidare. Slutade med att en traktor fick komma och dra upp mig, bil och hästtransport.... Fick lasta ur innan kärran åkte i diket. Men allting gott! Diablo va cool-lugn.
Va riktigt trevligt faktiskt, så thank you Sandra! :oD
Magaluf har blivit en stilig karl. Hihi!
Under dan va bilen inne på verkstaden IGEN! Usch och fy.... bromsrören blev nya så har jag bromsar ett år till, alltid bra att ha.  Men efter allt det här så hoppas jag den håller ett tag till!

Nu vräker snön ner igen...det får allt ta och ge sig snart...vi har snart bara 2 månader kvar till semestern och då hoppas jag på 25 grader värme som det varit de senaste åren vid den tidpunkten! Har även satsat på stort i år och kommer ha hela 4 veckor.... SWEEEET!

Nej nu får jag dra....ska ge alla hårbollar mat sen ska jag göra något kult! Ett stort glas Cola, Kex-choklad och Super Mario 64!




 

Kommentarer
Postat av: sandra plate

Ja det var riktigt trevligt att se er båda! Man lär sig den där backen (; men den är inge rolig. ^^ men det gick ju bra tillslut iaf! ja visst är han (: blir eventuellt klubbtävling imon, en 50klass bara isåfall :) MEn nu känns han bra! tävlingen börjar klockan 11 iallafall! KRam

2009-03-13 @ 14:19:49
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0