Come and gone

Helgen har kommit och gått med stormsteg, som varje helg. Igår låg jag bara hela dan...gick upp vid halv 6 tror jag men det va ändast för att jag va tvungen till stallet.
Mådde dåligt och orkade helt enkelt inte ta mig upp...

Skulle egentligen rida en tur men jag fick ställa in det...pinsamt nog... Men men, har man ingen ork så har man inte och då är det inte så roligt heller...
Men idag ska jag se till att komma ut en sväng! Diablo behöver det verkligen!, har ju ändå inte varit ute sen i onsdags...min slarver.

Nej...hinner inte skriva så mycket mer om jag ska hinna ta mig ut innan mörkret faller på! Får klä på mig ordentligt bara...

Har fått över mer bilder på de små:

        



B.T.W.... The return of Basic Element! Har blivit lite små-kär i deras nya låt:




Kommentarer
Postat av: sandra plate

ingen fara Liza! Vi tar det nu någon dag :) glad bara ni kommer! kraaam

2009-03-08 @ 16:47:38
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra plate

haha, jaa! fick hjälp oså (: yepp! Vi tänkte oss in på ridskolan där på kvällen med magge då, men du och jag kan ju dra oss ut innan så kan du ju om du vil när du kört hem d oså komma ut och kika :)

KRam!

2009-03-09 @ 21:50:51
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra plate

Det blir inget finserud med magge imon, så det blir hemma :) kommer du och vilken tid isf ? :)

2009-03-10 @ 20:59:12
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0