Hoppas våren har kommit för att stanna!

Va det några dagar sedan men jag har inte hunnit och så har de strypt så gott som all tillgång till internet på jobbet! GRRR!
Och hemma sitter jag sällan vid datorn.....av någon anledning...!

Det börjar bli skönt varmt ute! Helt underbart, slippa långkalsonger och raggsockar. Hästarna fäller och vårfåglarna kvittrar, väntar bara på snödropparna. Eller så har jag missat dem!

Veckan har i all ära gått super-fort! Vet inte riktigt vart den har tagit vägen...
Men det största som har hänt under veckan va att jag missade Greys Anatomy! Mitt i första scenen så går strömmen! Jäkla skit! Den kom tillbaka precis lagom så jag hann se sista scenen sen va det slut... Jag blev gött förbannad och besviken!
Sen tog det ca 40 minuter så gick strömmen igen. Kan ju börja undra vad som hände egentligen!
Men det går i repris imorgon. :oD

Ska strax ut och rida i det sköna vädret...bara ett måste! Diablo blir ju även så pigg av det oxå så då är det 1000 gånger roligare!

Får pysa nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0