Oj oj oj....

Jaaa....jag säger då det.
Alltså...är det någon som har sett filmen Twilight? Den hade premiär i november förra året tror jag...Alltså...den bästa film som har gjorts på länge i mina tycker! Sjukt bra!
Den är på ett behagligt sätt spännande, på ett spännande sätt erotisk och på ett erotiskt sätt ljuvlig! För er som inte sett den så rekomenderar jag att se den, för er som har sett den skriv gärna en kommentar på vad ni tyckte. :o)
Trailer:

 

I söndags kväll får man väl säga så ställde jag upp med bil och hästtransport och följde med Julia och hennes mamma för att titta på en häst... Ett tjusigt varmblodssto. Ingen häst jag skulle köpt men Julia fastnade och det är det som är huvudsaken. Så hästen köptes med hem.
Men på vägen hem så började det väsnas i bilen något fruktansvärt! Lät som om det va någon som hade satt en båtmotor under bilen....så ringde Uno om råd och troligtvis så kan det vart drivknutarna.....Haha! Det va ingen spännande resa hem kan jag säga och en annan höll ju på och skita på sig av nervositet. Men hem kom vi och idag har bilen varit på verkstan hela dan...igen.... Men de hitta inget, kan ju tillägga att det inte låter nått nu konstigt nog.... Så man blir nervös för det men lättad för att de inte hitta något!
Ser fram emot den dan jag inte är beroende av bilen....
Önskar Julia lycka till oxå så klart med den nya pållan!

Och de två smä här hemma, jisses vad de växer! Sierra älskar all ligga på rygg och samtidigt bli klappad i ansiktet och över öronen....då faller hon i koma...
Lazy...jaa...den lille skrutten! Matvrak ända ut till öronspetsarna, älskar att apportera och...jaa..*host* fisa!!! Fy f-n rätt ut sagt!

Haha! Helt apropå! Är det någon som har sett Comviq-reklamerna?? Med brevduvan? Är de inte bara för underbara! Folket på jobbet förstår inte det roliga i det hela riktigt.... "Jädrar! Va inte det en cykel?? Det är inte varje dag...man ser en...cykel... jaaa.."
Se själva, det går inte att inte tycka om den!



Nej nu ska jag gå och ta en Zoo-slicke-pinne tror jag...!

Kommentarer
Postat av: sandra plate

haha, ja den reklamen är ju för goo! =)

Hörde hon skaffat ny, hoppas det passar bättre ihop nu då :)

kram

2009-03-25 @ 13:17:59
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra plate

nää. ingen höjdarstam. men kan folk köpa hästar med okänd stam så kan ja la köpa en som jag vet vad det är iallafall :) och har ja lyckats gjort ridhäst av en gammal v75 häst med över en miljon insprunget ska ja väll kanske lyckats med en som är avlad till ridning åtminstone ? =) ligger runt 20-30 tusen tror jag. så blir inte så dyr heller :) kommer i maj. så då blir det och kika iaf! (Snön är borta nästan helt från backen så nu är det frittfram :)) KRAM

2009-03-25 @ 13:21:33
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja va inte inne där länge. tyckte det va liiite för lite folk ;) men va ju där ganska tidigt. och jag va rätt borta den kvällen också :P haha. yepp. grina nästan imorse när jag vaknade pga snön. FYTEFAN.. hoppas allt är bra med dig och gizmo iaf :) och ja. vi får väll se va det blir för parvel, om det blir någon för mig iår :) måste ju ha ett jobb först och främst! annars får jag vänta :) kraaam

2009-03-27 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0