Spammad....

Då har man klantat till det rejält....jag har, och jag lovar på hederord att det va av misstag, spammat hela datorn! Ladda hem ett spel med sån där prövo-grej 1 timme som man kan göra och det gick tydligen helt åt fanders...
Så nu har vi en dator som tar 1000 år på sig och så får vi spam och pop-uper hela tiden! Jag blir galen!
Stackars Jim som får ta hand om mitt klant...
Så facebook, youtube och liknande är nästan bara att glömma!

Och ack så besvikna många blev idag när man vaknade upp...10 cm snö ute! Vart tog den underbara härliga våren vägen??
Många som hade problem att ta sig till jobbet.

Imorgon är det en tur till Mauds som gäller sen ska man till grums igen för att fira Linda, stora tösen nu! Haha!
Ska se om jag hittar ett par ridbyxor och kanske en brun lädergjort...
Måste tyvärr säga att brunt träns, brun sadel och SVART sadelgjord går tyvärr inte ihop!
Sen är jag EXPTREMT sugen på det tränset jag så där sist! Men men får se imorgon. Gun och Guns lille barnbarn ska med. Blir trevligt!

Ett bustroll:  (Sierra)

         

Är redan nervös inför utställningen nästa vecka!

Ojda! Nu börjar Jim äta utan mig...bäst jag skyndar mig!



Kommentarer
Postat av: Milla

JAG SAKNAR DIG!!!!

2009-04-01 @ 17:42:00
URL: http://lillamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0